Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Fwd: Schizas.com Διήμερη Ενημέρωση 24.01.11




Το μήνυμα αυτό περιέχει γραφικά, εάν δεν τα βλέπετε, Πατήστε εδώ. Οδηγίες αυτόματης διαγραφής στο κάτω μέρος του μηνύματος. To minima afto periexei grafika kai ellinikous xaraktires se utf-8, ean den ta vlepete, Patiste edo. Odigies aftomatis diagrafis sto kato meros tou minimatos.
Schizas.com Διήμερη Ενημέρωση 24.01.11

Κατάμεστη η αίθουσα "Ορφεύς" για την ομιλία του Δημήτρη Αντωνίου!

š±Äά¼µÃÄ· · ±ί¸¿Åñ "ŸÁƵύÂ" ³¹± Ä·½ ¿¼¹»ί± Ä¿Å Η μήνυση για εσχάτη προδοσία που κατέθεσε στην Χαλκίδα στις 11/1/2011 ο ιατρός Δημήτρης Αντωνίου, γέμισε τις Ελληνίδες Ψυχές με θάρρος και περηφάνια.

Όσοι δε μπόρεσαν να είναι μαζί μας στη Χαλκίδα, έσπευσαν να συγκεντρωθούν στις 22/1/2001 για να ακούσουν την ομιλία του Δημήτρη και να υποστηρίξουν τον αγώνα του. Η αίθουσα ασφυκτικά γεμάτη, με πολύ κόσμο όρθιο και διάχυτη την αίσθηση της προσμονής για κάτι αγωνιστικότερο και μεγαλύτερο.

Η δυναμική των παρευρισκομένων ήταν πραγματικά πυρφόρα. Περισσότερα ...

Η Αλλαγή του πολιτικού συστήματος, πρώτη κοινή συνισταμένη μεταξύ των Ιστολόγων…

— '»»±³ή Ä¿Å À¿»¹Ä¹º¿ύ ÃÅÃÄή¼±Ä¿Â, ÀÁώÄ· º¿¹½ή ÃŽ¹Ãı¼έ½· ¼µÄ±¾ύ Äɽ ™ÃÄ¿»ό³É½&Χθες γράψαμε ένα άρθρο με τίτλο Φίλοι Ιστολόγοι. Μήπως έχουμε πάρει λάθος δρόμο; που στόχο είχε να επισημανθεί η ανάγκη κατάθεσης προτάσεων μεταξύ των bloggers, σε ότι αφορά τη λειτουργία του πολιτικού συστήματος. Το άρθρο αυτό αναδημοσιεύτηκε σε πολλά ιστολόγια, στα οποία έγιναν διάφορα καλόπιστα σχόλια.

Επειδή φίλοι μας, όλοι εμείς οι κλεισμένοι εδώ μέσα στο χώρο του διαδικτύου, δεν είμαστε virtual άνθρωποι, δεν ζούμε σε ένα σύστημα matrix, αλλά είμαστε... πραγματικοί πολίτες, οι οποίοι ταυτόχρονα ζούμε και κινούμαστε έξω στην πραγματική κοινωνία, αλληλοεπιδρώντες με αυτήν, το Διαδίκτυο, ως εκ τούτου, αποτελεί μια μικρογραφία της ελληνικής κοινωνίας με όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της.

Βαθύτερος στόχος του πιο πάνω άρθρου, αλλά και του παρόντος, είναι να αρχίσουμε σιγά σιγά να διαπιστώνουμε κοινές συνισταμένες που αναπτύσσονται στο Διαδίκτυο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι αυτές οι συνισταμένες αναπτύσσονται παράλληλα και στην κοινωνία. Με σταθερές αυτές τις συνισταμένες, μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιμέρους πιο εξειδικευμένες προτάσεις για την δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εικόνας για το τι θέλει η κοινωνία. Περισσότερα ...

Να υποθηκευτούν τα Ελληνικά νησιά να μην χάσουμε τα λεφτά μας οι Γερμανοί

 ± ÅÀ¿¸·ºµÅÄ¿ύ½ ı •»»·½¹ºά ½·Ã¹ά ½± ¼·½ Çάÿżµ ı »µÆÄά ¼±Â ¿¹ Άρθρο του κ. Βλάση Γωγούση
Διδάκτωρ της ιατρικής του Α.Π.Θ.

ΝΑ ΥΠΟΘΗΚΕΥΤΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ, δήλωσε προχθές Γερμανός αξιωματούχος!

Και βέβαια συμφωνώ να υποθηκευτούν τα Ελληνικά νησιά για να μη χάσουν οι Γερμανοί τα χρήματα που μας δανείσανε!
Για τις χιλιάδες αθώες ψυχές που στείλανε στον άλλο κόσμο οι πρόγονοι σου και οι συμπατριώτες της κυρίας Merkel, τι θα υποθηκεύσουμε ανιστόρητε, ανάλγητε και άρπαγα φίλε, αξιωματούχε.... ;;
Πόσο θα «χρέωνες» την ζωή - την ψυχή θα ταίριαζε καλύτερα -, μιας αθώας ανθρώπινης ύπαρξης, πόσο θ' αποτιμούσες την «φυγή» ενός ¨Έλληνα, μίας Ελληνίδας, ενός έφηβου, ενός παιδιού, ενός βρέφους, που οι μαχητές της περιβόητης VERMACHT λογχίζανε στην αγκαλιά της μάνας του; Περισσότερα ...

Ανάλυση και Κριτική του δόγματος Νταβούτογλου (το στρατηγικό βάθος της Τουρκίας)

'½ά»Å÷ º±¹ šÁ¹Ä¹ºή Ä¿Å ´ό³¼±Ä¿Â  ı²¿ύÄ¿³»¿Å (Ä¿ ÃÄÁ±Ä·³¹ºό ²ά¸¿Â Ä·Â ¤¿ÅÁºί±Â) του Σωτήρη Γλυκοφρύδη

Κατά τα μέσα του 2010 κυκλοφόρησε στη χώρα μας το βιβλίο του Αχμέτ Νταβούτογλου, ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΑΘΟΣ - Η Διεθνής Θέση της Τουρκίας. Πρόκειται περί μιας παλαιότερης μελέτης του σημερινού ΥΠΕΞ της γείτονος χώρας, διανοητή και ακαδημαϊκού, σχετική με το πώς βλέπει τα πράγματα από γεωστρατηγικής πλευράς και για την πολιτική που πρέπει ν' ακολουθήσει η χώρα του, κατά τη γνώμη του. Το βιβλίο αυτό δημιούργησε αίσθηση, έγινε αντικείμενο στοχασμού και συντέλεσε στο να του αποδοθούν οι σημερινοί γνωστοί χαρακτηρισμοί.

Το γεγονός ότι ο πολιτικός αυτός άνδρας της Τουρκίας χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων ως ακραία εθνικιστής και ισλαμιστής, σε συνδυασμό με το ότι δεν υπήρχε μέχρι σήμερα μια εκτενής παρουσίαση του βιβλίου του, το οποίο οπωσδήποτε μας ενδιαφέρει, με ώθησε να προβώ σε μια λεπτομερή ανάλυση και κριτική. Δεν κατέχω πτυχία κοινωνιολογίας ούτε έχω εντρυφήσει σε θέματα στρατηγικής πολιτικής, θα το ερμηνεύσω απλά ως μέσος Έλληνας που ενδιαφέρεται για τον τόπο του και στοχάζεται κάπως. Περισσότερα ...

Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου: Aυτά είναι τα «αναπτυξιακά έργα»;

Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου κόστισε συνολικά 740 εκ ευρώ ή 252 δισ. δραχμές.

Από αυτά:
· Το 10% (74 εκ. ευρώ, ή 25 δισ. δρχ.) το έβαλε η κοινοπραξία που την κατασκεύασε και την εκμεταλλεύεται.
· Το 40% (296 εκ. ευρώ - 101 δισ. δρχ.) είναι η συμμετοχή του δημοσίου, δηλαδή το πληρώσαμε εμείς.
· Το υπόλοιπο 50% (370 εκ. ευρώ - 126 δισ. δρχ.) είναι δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα, με κρατικές εγγυήσεις. Που σημαίνει ότι αν στραβώσει η δουλειά, η τράπεζα θα πάρει τα λεφτά της από το κράτος, δηλαδή από εμάς. Αν δεν στραβώσει, θα τα πάρει από τα διόδια, δηλαδή πάλι από εμάς.(σ.σ. Είδες που θα πάει η σύνταξη κι ο μισθός που σου έκοψαν;)

Βάσει των συμφωνημένων, η κατασκευάστρια κοινοπραξία θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα μέχρι το 2039, δηλαδή επί 35 χρόνια. Από την εκμετάλλευση αυτή, υπολογίζεται ότι θα εισπράξει 1,7 δισ. ευρώ, ή 579 δισ. δραχμές. Αν αφαιρέσει κανείς τα 370 δισ. της τράπεζας, υπολείπονται 209 δισ. για την κοινοπραξία, δηλαδή 8,36 φορές παραπάνω από όσα έβαλε, ή περιθώριο κέρδους 736%. Περισσότερα ...

Καταστροφή των μνημείων της Αρχαίας Αυλίδας

š±Ä±ÃÄÁ¿Æή Äɽ ¼½·¼µίɽ Ä·Â 'ÁÇ±ί±Â 'Å»ί´±ÂΚαι ενώ συνεχίζουμε τον αγώνα για την ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου της Αυλίδας ο οποίος έχει αδιαμφισβήτητη αξία για τον Ελληνικό και παγκόσμιο πολιτισμό μια και από τον χώρο αυτόν ξεκίνησε η εκστρατεία για την Τροία, μάθαμε διαβάζοντας στον τοπικό τύπο «Ευβοϊκή γνώμη 14/01/2011» ότι σχεδιάζεται η μεταφορά του λιμένος της Χαλκίδας στον παρακείμενο αρχαιολογικό χώρο της Αυλίδας.

Ο αρχαιολογικός Χώρος της Αυλίδας ήδη βρίσκετε περικυκλωμένος από τα Τσιμέντα Χαλκίδας, τα Ναυπηγεία και τις χημικές βιομηχανίες. Βέβαια το έγκλημα ξεκίνησε από τη στιγμή που άφησαν τα Τσιμέντα Χαλκίδας να κάνουν το εργοστάσιο στην πιο όμορφη θέση της περιοχής και μάλιστα ακριβώς πάνω στο μυκηναϊκό νεκροταφείο της Αυλίδας, από τη στιγμή που άφησαν να καταστρέψει τον όρμο του μικρού Βαθέως και να «κατατρώει» τις πλαγιές του Μεγάλου Βουνού με την ακρόπολη της, από τη στιγμή που άφησαν να εγκατασταθούν στην περιοχή αυτή τα Ναυπηγεία και οι χημικές βιομηχανίες... Περισσότερα ...


Προσεχείς Εκδηλώσεις:

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΟΡΦΙΚΗΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ - ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ

Τετάρτη, 26 Ιανουάριος 2011
Η Μαρία Σίδερη, νομικός, έγκυρη μελετήτρια της Ορφικής-Ελληνικής Παραδόσεως και συγγραφέας, συνεχίζει για 4η χρονιά τις τακτικές παραδόσεις της επί της Ορφικής δηλαδή της Ελληνικής Θεολογίας στην καθαρά Ακαδημική τοης μορφή η οποία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει: την αρχαιότατη και θεμελιώδη Ελληνική Κοσμογονία- Κοσμολογία, Οντογονία και Οντολογία, Θεογονία και Ψυχολογία-Ψυχογονία, όπως και τις θεμελώδεις αρχές της όλης Ελληνικής Φιλοσοφίας και Επιστήμης. Ο Ορφέας, ο επονομαζόμενος θεολόγος των Ελλήνων, μυημένος στην Επιστήμη και τη Θρησκεία της Χρυσής Εποχής, διέδωσε πλατειά την πανάρχαια μυστική Γνώση- την αληθή Επιστήμη- η οποία συναντά αλλά και υπερβαίνει ολόπλευρα, συχνά δε οδηγεί, μεταξύ άλλων και την σύγχρονη Φυσική διδάσκοντας την διά Λόγου Γένεση πολλών και πολλαπλών Κόσμων, την εκπήγαση όλων των συνθηκών της Υπάρξεως από το μη-Είναι και τον πολυδιάστατο, πολυδύναμο Χρόνο. Οι εισηγήσεις της έχουν ως κύριο άξονα τα Ορφικά Κείμενα (orphicorum fragmenta) της Συλλογής του Γερμανού Καθηγητή-Ελληνιστή και Αρχαιολόγου OTTO KERN αλλά και πλήθος άλλες πηγές αρχαίων Ελλήνων στοχαστών που διαμόρφωσαν μια στέρεη και πάντα επίκαιρη θεωρία για τον Κόσμο και τον Άνθρωπο, θεωρία η οποία σήμερα δύναται να βγάλει την Ανθρωπότητα από το τέλμα. Τελευταίο σεμινάριο Τετάρτη 26/1/2011, 18.30-20.30 στις Αίθουσες Διαλέξεων του βιβλιοπωλείου ΑΙΓΗΪΣ, Λεωφ. Βασ. Γεωργίου Α΄11 στον Πειραιά, τηλ. 210-41100286-7.

Βιωματικό παιχνίδι της Δημοκρατίας

Τετάρτη, 26 Ιανουάριος 2011
Την Τέταρτη 26/1/2011 στις 7 το απόγευμα στον εκδοτικό οίκο «ΔΡΟΜΟΣ» [3ης Σεπτεμβρίου 139 - ισόγειο] ελάτε να συνεχίσουμε το "βιωματικό παιχνίδι της Δημοκρατίας" καταθέτοντας τις απόψεις, τις ιδέες και τις προτάσεις μας, προκειμένου να συναποφασίσουμε για τις δράσεις του κινήματος κατά το 2011. Οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να διαβουλευτούν και να συναποφασίσουν με το γνωστό αμεσο-δημοκρατικό τρόπο, που χαρακτηριστικά ονομάζουμε «Εναλλακτικό Κοινοβούλιο Πολιτών». Θα ακολουθήσει συμμετοχική μουσική βραδιά!

Οι Πόλεις του Μ. Αλεξάνδρου

Τετάρτη, 26 Ιανουάριος 2011
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Διάλεξη Οι Πόλεις του Μ. Αλεξάνδρου, ο Ελληνιστικός Κόσμος της Ανατολής και Η ΕΛΛΗΝΟ-ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΓΑΝΔΑΡΑ Το χαμόγελο του Απόλλωνα στο πρόσωπο του Βούδα Ἡ Διάδοση καί ἡ Ἐπιρροή τοῦ Ἑλληνικοῦ Πολιτισμοῦ στούς Λαούς καί τίς Τέχνες τῆς Κ. Ἀσίας. Οι Γαλλικές ανασκαφές και τα ελληνικά ευρήματα στην Ανατολή. Η σημαντική συλλογή γλυπτών της Γανδάρα στο Μουσείο Guimet στο Παρίσι και στα Μουσεία του Πακιστάν και του Αφγανιστάν, άγνωστα ακόμα στην Ελλάδα με συνεχή ροή εικόνων. Ομιλητής η κ. Ποτίτσα Γρηγοράκου-Παρνασσού, Δρ Πανεπιστημίου Παρισίων, Ἐρευνήτρια τοῦ Ἑλληνιστικοῦ Πολιτισμοῦ της Ἀνατολῆς, Καθηγήτρια στο Λαϊκό Πανεπιστήμιο. Auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτου, Σίνα 31, Αθήνα Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου, 7 μ.μ. με αυτόματη μετάφραση στα ελληνικά. Είσοδος ελευθέρα Πληροφορίες 210 72 33 98

Στόχοι, προσεχείς δράσεις & στρατηγική Κινήματος

Παρασκευή, 28 Ιανουάριος 2011
Την Παρασκευή 28/1/2011 στις 7 το απόγευμα στον εκδοτικό οίκο «ΕΣΟΠΤΡΟ»[«Στοά του Βιβλίου», ισόγειο] ο συντονιστής του Κινήματος Άμεσης Δημοκρατίας, Γιώργος Κόκκας θα μιλήσει για τους στόχους, τις προσεχείς δράσεις & τη στρατηγική του Κινήματος, και θα αναπτύξει την απόφαση που ελήφθη την 11/1/2011 για σύσταση ενός σύγχρονου δημοκρατικού δικαστηρίου, τη «ΝΕΑ ΗΛΙΑΙΑ».

Κοινό Ελλήνων Εθνική Ελευθερία κε3Ε www.ke3e.gr

Σάββατο, 29 Ιανουάριος 2011
Χαίρε την Υ.Γ.Ι.ΕΙ.Α. σου Έλληνα πολίτη, ονομάζομαι Γεώργιος Πυρφόρος Γκαγκαράτζας ο Ελευθερεύς και σε ενημερώνω ότι καθημερινά (και Σαββατοκύριακο) 11:00πμ - 13:00πμ, στη Νυμφαίου 87 με Αντώνη Τρίτση 62 ΤΚ 56224 στο δήμο Ελευθέριου Κορδελιού Ευόσμου Θεσσαλονίκης θα γίνεται παρουσίαση του Ελληνικού θεσμού Κοινό Ελλήνων Εθνική Ελευθερία, με όραμα την Εθνική Ελευθερία δια μέσω του Ελληνικού Διαφωτισμού, της Οικονομικής Αγοράς και της Δημοκρατικής Πολιτείας της Κοινωνίας Ελλήνων Πολιτών, Ευοί Ευάν.

Δημοκρατική Πολιτεία της Κοινωνίας Ελλήνων Πολιτών

Σάββατο, 29 Ιανουάριος 2011
Προσκαλώ κάθε Έλληνα Πολίτη να έρθει στο χώρο μου, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνομιλία στο 6999555888, κάθε Σάββατο απόγευμα από 17:00 έως 19:00 στην γωνία Νυμφαίου 87 με Αντώνη Τρίτση 62 στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Πραγματοποιούνται κοινωνικοί και πολιτικοί διάλογοι.

Λορέντζος Μαβίλης, 98 χρόνια μετά

Σάββατο, 29 Ιανουάριος 2011
Σάββατο 29 Ιανουαρίου, ώρα 20.00 Ευαγγελία Καφετζιδάκη, «Λορέντζος Μαβίλης, 98 χρόνια μετά»

Των Τριών Ιεραρχών

Κυριακή, 30 Ιανουάριος 2011
Στις 30 Ιανουαρίου γιορτάζουν τους τρεις μεγίστους φωστήρες των ελληνικών γραμμάτων! * Ιωάννης ο Χρυσόστομος * ο Μέγας Βασίλειος * Γρηγόριος Νανζιαζηνός Αυτούς τους τρεις που διέσωσαν τα ελληνικά γράμματα και τα παρέδωσαν σε μας τους νεότερους! Η γιορτή αυτή μας δίνει την ευκαιρία να αναφερθούμε στο περιβόητο κατασκεύασμα των «ελληνοχριστιανικών Ιδεωδών» και να δούμε κατά πόσον κάτι τέτοιο μπορεί πράγματι να υπάρξει. Μαθαίνουμε - και για κάποιους αποτελεί και ιδεολόγημα - ότι «Η Ορθοδοξία είναι αναπόσπαστο στοιχείο της ταυτότητας των Ελλήνων»..., «Χριστιανική Εκκλησία και Ελληνικό Έθνος είναι έννοιες αλληλοσυμπληρούμενες», Πατρίδα θρησκεία οικογένεια και κάτι παρόμοια. Αξίζει, λοιπόν, να δούμε πόσο αληθεύουν αυτά τα «σλόγκαν». Και, για τούτο, ας γυρίσουμε πίσω στις ρίζες, στην εποχή όπου ο Χριστιανισμός καθιερώθηκε ως επίσημη θρησκεία του Βυζαντινού κράτους, και θεμελιώθηκε η συνύπαρξη κοσμικής και θρησκευτικής εξουσίας. Πλοηγός σ' αυτό το ταξίδι θα είναι ο γνωστός Έλληνας λογοτέχνης και αρθρογράφος Μάριος Πλωρίτης. Και επειδή οι αλήθειες πρέπει να λέγονται, ας ακούσουμε τι έχει να μας πει, έτσι για να προβληματιστούμε λιγάκι: Η Ιστορία, γράφει στο βήμα των Αθηνών, αρχίζει με μια γοερή αντίφαση: Οι Βυζαντινοί ένιωθαν συνεχιστές των αρχαίων Ελλήνων, διατηρούσαν πάμπολλα έθιμά τους, μιλούσαν τη γλώσσα τους, οι λόγιοί τους μελετούσαν την αρχαία Γραμματεία, τη «συντηρούσαν» αντιγράφοντας τα κείμενά της. Απ' την άλλη, όμως, αποστρέφονταν την Ελλάδα και τους Έλληνες, επειδή τους ταύτιζαν με την επάρατη ειδωλολατρία, τον εχθρό και αλλοτινό διώκτη της χριστιανικής θρησκείας. Έτσι, έγιναν αυτοί διώκτες ανελέητοι των παλιών διωκτών τους. Και, φυσικά, πρωταρχικό ρόλο στο μίσος κατά «παντός του ελληνικού» και στον λυσσαλέο κατατρεγμό του, έπαιξε η Εκκλησία, που ήταν ο φορέας και λειτουργός της νέας θρησκείας και ο μοναδικός σχεδόν πνευματικός οδηγητής των Βυζαντινών. Η πρώτη τους κίνηση ήταν να καταστρέψουν τους ναούς και τα αγάλματα των Ελλήνων στερώντας, έτσι, τον κόσμο από ανεπανάληπτα δημιουργήματα της αρχαίας τέχνης, για να μη μείνει ίχνος από τη «βδελυρή θρησκεία των ειδώλων». Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος, πρωτοστάτησε στην πυρπόληση της βιβλιοθήκης του Σεραπείου, με τους 42.000 τόμους της μοναδικής κιβωτού της αρχαίας γνώσης και λογοτεχνίας... Ο αυτοκράτορας Θεοδόσιος Α' κατάργησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες και ο πολύς Ιουστινιανός έκλεισε τις φιλοσοφικές σχολές της Αθήνας... Και να ήταν μόνο τα άψυχα; Οι πρόδρομοι των σημερινών ζηλωτών επιδόθηκαν σε φοβερούς διωγμούς και σφαγές των «εθνικών», που τις ομολογούν και οι χριστιανοί χρονικογράφοι... Ο ελληνολάτρης αυτοκράτορας Ιουλιανός όχι μόνο συκοφαντήθηκε και αναθεματίσθηκε σαν «αποστάτης» και «παραβάτης» αλλά και δολοφονήθηκε από χριστιανό, ενώ πολεμούσε εναντίον των Περσών... Ο ανεψιός και διάδοχος του πατριάρχη Θεόφιλου, ο Κύριλλος, θεωρείται ηθικός αυτουργός της δολοφονίας της σπουδαίας νεοπλατωνικής φιλοσόφου Υπατίας... Και η Σύνοδος της Νικαίας αναθεμάτιζε όσους «μελετούσαν διεξοδικώς τα ελληνικά μαθήματα»... Ακόμα και το όνομα «Έλλην» πήρε νόημα υβριστικό και αποκρουστικό. Το Βυζάντιο «πολέμιον υπελάμβανε (θεωρούσε εχθρικό) το των Ελλήνων όνομα, καθ' όσον ανέκαθεν το όνομα τούτο εταυτίσθη μετά της εννοίας του ειδωλολάτρου», γράφει ο κάθε άλλο παρά «αντίχριστος», βέβαια ιστορικός Κωνσταντίνος Παπαρηγόπουλος. «Ανόσιους, μυσαρούς, παμμίαρους» αποκαλούσαν τους Έλληνες οι αυτοκρατορικοί νόμοι και οι εκκλησιαστικοί πατέρες. Ο Αθανάσιος κατακεραύνωνε τους «μιαρούς» Έλληνες... ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός στηλίτευσε την «κίβδηλον ποίησιν» των αρχαίων... και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος θεωρούσε πως Χριστιανισμός και Ελληνισμός είναι ασυμβίβαστοι, διαφωνώντας με τους νυν ελληνοχριστιανικούς κήρυκες... «Το όνομα Έλλην κατήντησε θρησκευτικόν και ελέγετο περί μη χριστιανών και αν ακόμη ούτοι ήσαν Σαρακηνοί», λέει στην εκδοθείσα το 1933 «Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους» ο ιστορικός Αμαντος. Ακόμα και κορυφαίοι διανοητές, όπως ο πατριάρχης Φώτιος (9ος αιώνας) έγραφε πως οι Ρώσοι, προτού εκχριστιανισθούν, είχαν «ελληνικήν και άθεον δόξαν», ενώ ο «πλατωνιστής» Μιχαήλ Ψελλός (11ος αιώνας) έλεγε πως οι Κινέζοι ήταν «Έλληνες το δόγμα»!!! Και όταν, το 968, απεσταλμένοι του Πάπα εγχείρισαν στον αυτοκράτορα Νικηφόρο Φωκά γράμματα του Ποντίφικα με την προσφώνηση «αυτοκράτωρ των Ελλήνων», ο Φωκάς τους έριξε στη φυλακή! Εναι αλήθεια πως, από τον 10ο και, περισσότερο, από τον 13ο αιώνα, οι βυζαντινοί ανθρωπιστές προσπάθησαν να ξαναδώσουν στα ονόματα «Ελλάς» και «Έλληνες» την παλιά τους αίγλη, και διεκδίκησαν την πνευματική «κληρονομιά» της Αθήνας. Ωστόσο, αυτή η «αποκατάσταση» δεν εξάλειψε τον (κληρικό προπάντων) ανθελληνισμό ως το τέλος της αυτοκρατορίας. Ο μέγας λογοθέτης (πρωθυπουργός) του Ανδρόνικου Β' Παλαιολόγου, Θεόδωρος Μετοχίτης (αρχές 14ου αιώνα), θεωρούσε τους Έλληνες «εχθρούς του κράτους» και ευχόταν να «εξολοθρευθούν με την βοήθειαν του Θεού», ενώ ο προοδευτικός θεολόγος Βαρλαάμ (14ος αιώνας) θα κατηγορηθεί, ανάμεσα στ' άλλα, και σαν «ελληνομανής». Και ο Γεννάδιος Σχολάριος (ο κατοπινός πρώτος πατριάρχης της Οθωμανοκρατίας), όταν ρωτήθηκε, τρία χρόνια πριν απ' την Άλωση, αν είναι Έλλην, απάντησε με αποστροφή: «... αν με ρωτήσει κανείς τι είμαι απαντώ, Χριστιανός είμαι». Και ο ιστορικός Παύλος Καλλιγάς στο βιβλίο του «Μεσαιωνικός βίος του Ελληνικού Έθνους» λέγει: «Αυτούς τους διώκοντας τον Χριστιανισμόν Τούρκους, αποκαλεί η Εκκλησία "νέους Έλληνας", διότι το όνομα Έλλην ήτο τότε συνώνυμον τω αντιχρίστω... Οι περισωθέντες επίσημοι αναθεματισμοί του ελληνικού ονόματος, αποδεικνύουν ότι οι ακαταλόγιστοι εκείνοι άνθρωποι ενόσουν (έπασχαν από) αληθή ελληνοφοβίαν».... Ο βυζαντινός ιερός πόλεμος κατά των Ελλήνων, που κράτησε έντεκα αιώνες, απόδειξε πόσο τυφλώνει ο δογματικός φανατισμός, αλλά και πόσο ανέσπερη αλκή έχει ο ελληνικός πολιτισμός, αφού κατόρθωσε να επιβιώσει ακόμα κι όταν τον μαχόταν ανένδοτα η πιο κραταιή (μαζί με τον αυτοκράτορα) δύναμη του Βυζαντίου, η ιεραρχία... Αυτά από τον Μάριο Πλωρίτη. Οι τρεις Ιεράρχες, μας λένε, διέσωσαν τα ελληνικά γράμματα!!! Από ποιους τα διέσωσαν; Και πώς; Αφού η ελληνική γλώσσα ήταν, τότε, η επίσημη γλώσσα του γνωστού κόσμου! Πώς όμως υπερασπίστηκαν τον ελληνισμό όταν ο Μέγας Βασίλειος γράφει στο έργο του «εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον»: «Μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων... τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν». Και ο Αγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει στην ομιλία του εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν: «Αν κοιτάξεις στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) θα δεις, τέφρα και σκόνη και τίποτε υγιές, αλλά τάφος ανοιγμένος είναι ο λάρυγγας (των Ελλήνων φιλοσόφων!), όλα δε είναι γεμάτα ακαθαρσίες και πύον, και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν από σκουλίκιαν... Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, παίρνοντας από τους φιλοσόφους τους... Εμείς όμως, δεν παραιτούμαστε από την μάχη εναντίον τους». Τόση ήταν η αγάπη τους προς τους Έλληνες και την Ελλάδα που ο Χρυσόστομος συμβουλεύει τους χριστιανούς στον λόγο του «Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα»: «Κανένας δεν πρέπει να δίνει στα παιδιά του ονόματα των ελλήνων προγόνων του, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά να δίνει τα ονόματα των δικαίων της Παλαιάς Διαθήκης». Ιδού και η απάντηση σε όσους απορούν γιατί δεν μπορούν να δώσουν όνομα στα παιδιά τους που δεν περιλαμβάνεται στας εκκλησιαστικάς δέλτους! Είναι όμως και ο Γρηγόριος Νανζιαζηνός: «Η μητέρα μου πρόσεχε να μη φιλήσουν τα χείλη μου Ελληνικά χείλη, να μην αγγίξουν τα χέρια μου Ελληνικά χέρια και ούτε Ελληνικά τραγούδια να ΜΟΛΥΝΟΥΝ τα αυτιά και την γλώσσα μου». Αυτά, λοιπόν, επειδή οι αλήθειες πρέπει να λέγονται.

Τιμή στην Υπατία την Αλεξανδρινή. Ημέρα της Ελληνικής Παιδείας

Κυριακή, 30 Ιανουάριος 2011
Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011 Τιμούμε την Ημέρα της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων στο πρόσωπο της Υπατίας της Αλεξανδρινής. Εκδήλωση στηυν Θεσσαλονίκη: Πολυχώρος ΕΡΜΟΥ (Ερμού 11 & Ι. Δραγούμη), ώρα 11:30 π.μ. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης: "Η εκπαιδευτική αξιοποίηση των απόψεων της Υπατίας στη σημερινή εποχή" Ομιλήτρια: Ξανθίππη Μπαλλή Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης, Υποψ. διδάκτωρ στο τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ., Συγγραφέας του βιβλίου «Εκπαιδευτική αξιοποίηση του μυθιστορήματος "Υπατία" του Δημήτρη Βαρβαρήγου». Υπατία η Αλεξανδρινή. Η ζωή και το τραγικό τέλος μιας ευγενικής φύσης" Ομιλητής: Αθανάσιος Μερτζανίδης μέλος της Ομάδας Φίλων της Επικούρειας Φιλοσοφίας «Ο Κήπος της Θεσσαλονίκης» "Γυναίκες επιστήμονες και φιλόσοφοι της αρχαιότητας" Συλλογικό δρώμενο με τη συμμετοχή των παρευρισκομένων Κείμενα – Επιμέλεια: Πανελλήνιος Συγγραφέας - Κοσμοερευνητής, μέλος του Δ.Σ. του Πολιτιστ. Συλλόγου "Προμηθεύς Πυρφόρος" Μετέχει η ποιήτρια Γεωργία Αλεξίου – Γοργώ Χαιρετίζει ο συγγραφέας και ερευνητής κ. Μιχάλης Καλόπουλος

ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΤΙΑ ΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ

Κυριακή, 30 Ιανουάριος 2011
Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011 Ημέρα της Παιδείας Θεσσαλονίκη: Πολυχώρος ΕΡΜΟΥ (Ερμού 11 & Ι. Δραγούμη), ώρα 11:30 π.μ. Λάρισα: Ξενοδοχείο Γκραντ Οτέλ (Πλατεία Ταχυδρομείου), ώρα 19:00 Τιμούμε την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματαστο πρόσωπο της Υπατίας της Αλεξανδρινής To 1842 η ελληνική πολιτεία καθιέρωσε την 30η Ιανουαρίου ως ημέρα αφιερωμένη στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα.Η ελληνική παιδεία και τα ελληνικά γράμματα αποτελούν την πεμπτουσία του αγώνα που καταβάλλει ο ελληνοπρεπής χώρος εδώ και πάνω από μια 15ετία. Η ελληνική παιδεία και τα ελληνικά γράμματα αποτελούσαν την πεμπτουσία του αγώνα που κατέβαλλαν ογκόλιθοι του πνεύματος όπως ο Πλήθων, ο Αδαμάντιος Κοραής, ο Θεόφιλος Καϊρης, ο Άγγελος Σικελιανός, ο Γιώργος Σεφέρης, ο Κορνήλιος Καστοριάδης... Συμβάλλουμε αποφασιστικά στις εκδηλώσεις της 30ης Ιανουαρίου τιμώντας τα ελληνικά Γράμματα και την ελληνική Παιδεία στο κατ' εξοχήν πρόσωπο που θα μπορούσε, στη διαχρονική πορεία της Ιστορίας, να εκπροσωπήσει συμβολικά τα μεγέθη αυτά. Στο πρόσωπο της Υπατίας, της Αλεξανδρινής φιλοσόφου και επιστήμονος που τίμησε τις έννοιες αυτές με την μόρφωσή της, με το ήθος της, με τον τρόπο ζωής της. Στη γυναίκα που η αγάπη της για την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα, την οδήγησε μέχρι το τραγικό μαρτύριο και τον ακόμη μαρτυρικότερο θάνατο. Σ' έναν θάνατο που την βαρβαρότητα και τον φανατισμό με τον οποίο προήλθε, σπάνια θα συναντήσουμε σε ολόκληρη την πολιτισμένη ιστορία της ανθρωπότητας. Οι ομιλητές στη Θεσσαλονίκη Ξανθίππη Μπαλλή Καθηγήτρια Β/θμιας Εκπαίδευσης, Υποψήφια διδάκτωρ στο τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής του Α.Π.Θ., Συγγραφέας του βιβλίου «Εκπαιδευτική αξιοποίηση του μυθιστορήματος "Υπατία" του Δημήτρη Βαρβαρήγου». Αθανάσιος Μερτζανίδης, μέλος της Ομάδας Φίλων της Επικούρειας Φιλοσοφίας «Ο Κήπος της Θεσσαλονίκης». Συλλογικό δρώμενο με τη συμμετοχή των παρευρισκομένων σε Κείμενα - Επιμέλεια του Πανελληνίου, Συγγραφέα - Κοσμοερευνητή. Μετέχει η ποιήτρια Γεωργία Αλεξίου - Γοργώ Χαιρετίζει ο συγγραφέας και ερευνητής κ. Μιχάλης Καλόπουλος


Τελευταία Σχόλια σε όλα τα άρθρα του Ιστοχώρου:

Τελευταίες Συζητήσεις στο Βουλευτήριο "ΠΝΥΞ":

Περισσότερες Συζητήσεις...




Διαφημίσεις - Μηνύματα:
›µÅºή š¿Á´έ»± 'À¿Æųή
SALIGRAM - OÀĹºή •À¹º¿¹½É½ί±
š¥š›Ÿ£  '¤¡™©¤™š©  ™£¤Ÿ›Ÿ


Κινητοποιήσεις Πολιτών:

Συλλογές Υπογραφών

Διάσωση Σαλαμίνας
Εκστρατεία μας για την διάσωση και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου και του περιβάλλοντος της Κυνόσουρας Σαλαμίνας (όπου έγινε η Ναυμαχία της Σαλαμίνας)

Έξω το τουρκικό Προξενείο από την Θράκη
Η απομάκρυνση του Τουρκικού Προξενείου Κομοτηνής είναι ένα τέτοιο μείζον θέμα που δεν μπορεί να σκεπάζεται διαρκώς από σιωπή. Αν είμαστε πράγματι κοινωνία πολιτών, έχουμε λόγο και πρέπει ν' ακουστεί!

Αεροψεκασμοί
Πανελλήνια Κίνηση κατά των Χημικών Αεροψεκασμών. ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ (chemtrails)

Άρση Ασυλίας
Να δικαστούν όλοι απαξάπαντες οι διατελέσαντες βουλευτές για ολα τα ποινικά και αστικά κατά των λαϊκών συμφεροντων αδικηματα.

Μηνυτήριο
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ!!

Ελεύθερος Πολίτης
Ανοικτή Επιστολή – Δήλωση: Αποποίηση ευθυνών στο μέτρο των δυνατοτήτων μου, οποιασδήποτε ευθύνης μου επιρριφθεί άδικα και αναίτια, όπως και οποιασδήποτε απαίτησης αποπληρωμής οφειλών από οποιονδήποτε το απαιτήσει.

ΟΧΙ στο Δ.Ν.Τ.
Ας αντισταθούμε! Με όποιο τρόπο μπορούμε! Υπογράφουμε και αντιστεκόμαστε!

Bring them Back!
Επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα και επανένωση τους με το μνημείο.


Κοινωνικά Δίκτυα:
'º¿»¿Å¸ήÃĵ  ¼µ ÃÄ¿ Twitter
¤¿ ÀÁ¿Æί»  ¼¿Å ÃÄ¿ Facebook
¤¿ ÀÁ¿Æί»  ¼¿Å ÃÄ¿ Linked In
¤¿ ÀÁ¿Æί»  ¼¿Å ÃÄ¿ Stumble Upon
— õ»ί´±  ¼¿Å ÃÄ¿ Google



Αυτό το μήνυμα πληροί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ενημερωτικών μηνυμάτων. Κάθε μήνυμα θα πρέπει να φέρει τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα ευκρινώς και θα πρέπει να δίνει στον δέκτη τη δυνατότητα διαγραφής. (Directiva 2000/31/CE του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Relative as A5-270/2001 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου).
Παρακαλούμε δεχθείτε τις απολογίες μας για οποιαδήποτε ενόχληση σας προκαλέσαμε.

Θέλετε να αλλάξετε την δωρεάν συνδρομή σας στην ενημέρωση Ζωγραφακης ιωαννης; Αλλαγή Συνδρομής (Εβδομαδιαία / Καθημερινή)
Θέλετε την Διαγραφή σας Ζωγραφακης ιωαννης; Διαγραφτείτε

Παρακαλώ μην απαντήσετε στο μήνυμα αυτό, μια και δημιουργήθηκε αυτόματα, μόνο για πληροφόρηση σας. Για να μας στείλετε email πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: