Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Re: [το νοημα blogspot] Νέο σχόλιο για το Re: [το νοημα blogspot] Νέο σχόλιο για το Ελγινια ....



Στις 4 Ιανουαρίου 2011 1:06 π.μ., ο χρήστης Fotios <noreply-comment@blogger.com> έγραψε:
Ο/Η Fotios άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "Re: [το νοημα blogspot] Νέο σχόλιο για το Ελγινια ...":

ΓΖ ειπε: "...διότι Έλληνας είσαι και εσύ..."

Πριτς!
Γ.Ζ. εαν ετσι αισθανεσθε τοτε κανεις δεν μπορει να σας πισει για το αντιθετο

ΓΖ ειπε: "Έτσι πολύ σημαντικά ποιήματα θα συναντήσεις και από Έλληνες και από Ισπανούς και άλλων εθνών ποιητές όπως και αριστουργήματα της λογοτεχνίας . το ίδιο συμβαίνει στην μουσική στην ζωγραφική στο θέατρο , στις επιστήμες και γενικά σε κάθε έκφραση του πολιτισμού."

Φυσικα και συμβαινει. Τι σχεση εχει ομως αυτο με το αν οι αυτοι που αυτοαποκαλουνται Ελληνες σημερα εχουν καποια ιδιαιτερη σχεση με τους πραγματικους Ελληνες?
 Απαντηση Γ.Ζ. ιδιαιτερα οι σκεπτομενοι Ελληνες εχουν σχεση με τους προγονους τους αλλα εκτος αυτου πνευματικη σχεση εχουν και ολοι οι σκεπτομενοι ανθρωποι ανεξαρτητος καταγωγης .

ΓΖ ειπε: "Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος των ερωτήσεων σου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για να λέγεσαι Έλλην πρέπει να έχεις αμιγώς καθαρό γενετικό υλικό..."

Αυτο υποστηριζω και εγω αλλα μονο οταν γινεται χωρις μετα να διεκδικουνται νομικα η με αλλο τροπο δικαιωματα που κατοχυρονονται γονιδιακα (δες παραπανω). Δηλαδη, δωσε θαρος στον χωριατη...
  Απαντηση Γ.Ζ. Εαν καποιος μπορει να κατοχυροσει γονιδιακα την Ελληνικοτητα του αυτοι ειναι οι  συγχρονοι Ελληνες εστω και αν ενδεχομενος το DNA τους δεν ειναι καθαρο

ΓΖ ειπε: "Κανείς δεν έχει αμφισβητήσει την Πολωνικοτητα των Πολωνών , την Αμερικανικοτητα των Αμερικανών πόσο μάλλον την Γερμανικοτητα των Γερμανών την Ρωσικοτητα των Ρώσων την Βρετανικοτητα των Βρετανών και την Ισραηλικοτητα των Ισραηλινών."

Στο τελευταιο δεν παω πασο. Σχετικα με υπολοιπες απο τις περιπτωσεις που αναφερετε εγω ρωτω: γιατι αλλωστε να αμφισβητηθουν αυτες οι Εθνικοτητες? Εμπεριεχουν στον ορισμο τους τιποτα τρελο? Τιποτα τραβηγμενο απο τα μαλια (η μαλλον απο την περουκα)? Για κατι παρομοιο που κανουν τα Σκοπια, η Ελλαδα και οι Ελληνες διαμαρτυρονται. Σας λεω λοιπον κ.ΓΖ, οι Ρωμιοι ειναι τοσο Ελληνες οσο οι Σκοπιανοι ειναι Μακεδονες. Θα ηθελα επισης να μου απαντησετε διατι στο Βυζαντιον (κοινως γνωστο στον υπολοιπο κοσμο οπως και στους ιδιους τους «Βυζαντινους» ως Ανατολικη Ρωμαικη Αυτοκρατορια, ενα ονομα που επεζησε ως τις μερες μας), κανεις δεν ελεγε «ειμαι Ελλην»? Μηπως επειδη οι ανθρωποι σ'αυτα τα μερη δεν ειχαν ακομη «λαλησει»? κ.ΓΖ ελπιζω αφου παρετε τα Ελγινια να φτιαξετε επισης ενα συλλογο για την μετονομασια του ΙΡΑΚ σε Σουμερια, του ΙΡΑΝ σε Περσια, και φυσικα των Κρητικων σε Μινωες.
 
Απαντηση Γ.Ζ. Τι τρελο περιεχει επιτελους ο ορισμος της εθνικοτητας μας ωστε να αποτελει σημειο τριβης για εσας ?
Οι Ρωμιοι δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενας υποβαθμιστικος χαρακτηρισμος που σε καμια περιπτωση δεν μας αρμοζει δυστυχος ακομα και η εκκλησια της Ελλαδος μιλαει για την Ρωμιοσυνη η οποια συνδεεται με την κακομοιρια του νεοελληνα .
 Οσο για την λεξη Ελληνας ουτε στην αρχαια Ελλαδα αναφεροταν οι προγονοι μας στους εαυτους τους ως Ελληνες διοτι Ελληνας συμφωνα με μια αποψη σημαινει ισχυρος συμφωνα με μια αλλη προερχεται απο την ριζα σελ = φωτιζω
 Η ιστορια της λεξης χανετε στα βαθοι του χρονου . Ο μυθος λεει οτι Ελλην ηταν γιος του Δευκαλιονα και της Πυρρας . Ο Ελλην απεκτησε τρεις γιους τον Αιολο τον Δωρο και τον Ξανθο .
Ο Αιολος ο Δωρος με τους γιους του ξανθου τον Αχαιο και τον Ιωνα εγειναν οι 4 γεναρχες των 4 κυριων Ελληνικων Φυλων δηλαδι των Αχαιων των Δωριεων των Αιολων και των Ιωνων .
Την εποχη του Ομηρου το ονομα αυτο το χρησιμοποιουσε μονο ενα Ελληνικο φυλο το οποιο κατοικουσε στην ευρυτερη περιοχη του Σπερχειου ηγετης του ηταν ο Αχιλλεας .
Επισης θα ηθελα να αναφερω οτι οντος το Βυζαντινο κρατος ονομαζοταν Ανατολικη Ρωμαικη Αυτοκρατορια το ονομα Βυζαντιο ειναι πολυ αρχαιοτερο διοτι οι πρωτοι αποικοι της περιοχης ηταν Μεγαρεις με αρχηγο τον Βυζαντα ο οποιος εθεωρητο γεναρχης των Μεγαρεων που συμφωνα με την παραδοση ηταν γιος του βασιλια Νισου και της νυμφης Κεροεσσας .
Ο Στραβωνας αναφερει οτι οι Μεγαρεις πηγαν στον Βοσπορο οδιγουμενοι απο εναν χρισμο του μαντειου των Δελφων .
Οποτε ειναι νομιζω σαφες γιατι δεν ονομαζοταν στην αρχαιοτητα οι Ελληνες Ελληνες.
 


Ανάρτηση από τον/τη Fotios στο το νοημα blogspot τη 3 Ιανουαρίου 2011 3:06 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: