Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΥΠΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.

Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΥΠΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ν.Τ.
 
Με γραπτή επιστολή ο Ντομινίκ Στρός Κάν υπέβαλε την παραίτηση του από την προεδρία του Δ.Ν.Τ. δηλώνοντας
 
«Με ανείπωτη θλίψη αναγκάζομαι σήμερα να παρουσιάσω στο διοικητικό συμβούλιο την παραίτησή μου από το ΔΝΤ. Τη στιγμή αυτή στις σκέψεις μου είναι η σύζυγός μου, την οποία αγαπώ περισσότερο από τίποτε άλλο, τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Σκέφτομαι επίσης τους συναδέλφους μου στο ΔΝΤ, με τους οποίους καταφέραμε σπουδαία πράγματα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών»
 
 
Παράλληλα προσθέτει ότι αρνείται όλες τις κατηγορίες που τον βαραίνουν και δηλώνει αθώος και συνεχίζει λέγοντας
 
«Θέλω να προστατέψω το ΔΝΤ το οποίο υπηρέτησα με τιμή και αφοσίωση... Θέλω να αφιερώσω όλη μου τη δύναμη, όλο μου το χρόνο και όλη μου την ενέργεια για να αποδείξω την αθωότητά μου».
 
Μετά την παραίτηση , το Δ.Ν.Τ. θα επιλέξει νέο επικεφαλής  ενώ ο Τζόν Λίπσκι διατηρεί την θέση του γενικού διευθυντή .
 
 
Οι δικηγόροι του Στρός Κάν έχουν καταθέσει νέο αίτημα αποφυλάκισης υπέρ του πελάτη τους και προτίθενται να καταβάλουν ως εγγύηση το ποσό του 1000.000 δολαρίων .
 
Στην αίτηση προτείνετε εκτός των άλλων ο κατ' οίκον περιορισμός καθώς και η 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση του άλλοτε ισχυρού άντρα .
 
Αξιωματούχος της εισαγγελίας του Μανχάταν δήλωσε ότι το νέο αίτημα αποφυλάκισης θα συζητηθεί την Πέμπτη .
 
Από την πλευρά της η 32χρονη καμαριέρα δήλωσε ότι θα  καταθέσει εναντίων του παρά το ότι φοβάται από την στιγμή που ανακάλυψε ποιος είναι ο υποτιθέμενος θύτης .
 
Οι αρχές στην φυλακή Ράικερς στην οποία κρατείτε ο Στρός κάν έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας προκειμένου να αποτρέψουν μία ενδεχόμενη απόπειρα αυτοκτονίας του κατηγορούμενου .
 
Τα ερωτήματα συνεχίζουν να υφίστανται σε αυτή την σκοτεινή υπόθεση διότι όπως δήλωσε η καμαριέρα δεν γνώριζε ποιος ήταν ο θύτης , προφανώς είναι ο μόνος άνθρωπος του δυτικού κόσμου που δεν γνώριζε μέχρι εκείνη την στιγμή ποιος είναι ο επικεφαλής του Δ.Ν.Τ. το επόμενο ερώτημα που προκύπτει είναι το πώς πρόλαβε η 32χρονη να καταγγείλει το περιστατικό και μέσα σε δύο ώρες να έχουν συλλάβει τον Στρός Κάν από την στιγμή που δεν ήξερε το όνομά του ούτε την ιδιότητά του .
 
Δέν είναι σίγουρο εάν ποτέ απαντηθούν όλα αυτά τα ερωτήματα και εάν λάμψει η αλήθεια υπό την σκέπη της Αμερικάνικης δικαιοσύνης ένα΄πράγμα φαίνεται ως σίγουρο το ότι στο οικονομικό προσκήνιο ετοιμάζονται πολλές αλλαγές οι οποίες θα έχουν αντίκτυπο επάνω μας .
 
Γ.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: