Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Fwd: Μια άγνωστη ιαματική ιδιότητα του αλευριού





Από μήνυμα εξ Αργεντινής :

Κάποτε μαγείρευα και δοκιμάζοντας αν είναι έτοιμο, μου έπεσε το
πιρούνι στο καυτό νερό, από απροσεξία δε, έβαλα και το χέρι μέσα.

Την στιγμή που ούρλιαζα από τον πόνο μπήκε στο σπίτι ένας φίλος
βετεράνος του Βιετνάμ και με ρώτησε αν έχω λίγο στεγνό αλεύρι...

Εγώ έβγαλα μία σακούλα που είχα και έβαλα το χέρι μέσα.

Μού ζήτησε να αφήσω το χέρι μου στο αλεύρι για 10 λεπτά και το έκανα.
Μου  αφηγήθηκε  ότι στο Βιετνάμ κάποιος καιγόταν και πάνω στον πανικό
του έπεσε σε ένα τσουβάλι με αλεύρι προσπαθώντας να σβήσει τη φωτιά,
και πως μετά δεν είχε ούτε μία φουσκάλα.
Να μην μακρηγορώ, έβαλα το χέρι στη σακούλα με το αλεύρι 10 λεπτά και
όταν το τράβηξα δεν είχα το παραμικρό σημάδι, ούτε φουσκάλα, ούτε τον
παραμικρό πόνο.

Έκτοτε έχω πάντα μια σακούλα με αλεύρι στο ψυγείο για περίπτωση καψίματος.

Υπ'  όψιν πως το κρύο αλεύρι το νιώθεις ακόμα καλύτερα από αυτό
θερμοκρασίας δωματίου.

Διατηρείτε  λοιπόν μία σακούλα με αλεύρι στο ψυγείο σας

Αν χρησιμοποιήσετε αυτή την μέθοδο μην βάλετε βεβαίως πρώτα το καμένο
σημείο κάτω από κρύο νερό, βάλτε το κατευθείαν στο στεγνό αλεύρι για
δέκα λεπτά.










Δεν υπάρχουν σχόλια: